Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
iivanovic kolemjdoucí
 Založen: 01. 02. 2004 Příspěvky: 13 Bydliště: Slovakia - Prešov
1.00 SMM
|
Zaslal: po říjen 17, 2005 8:26 pm Předmět: Ako poznám či je x65 naozaj mŕtva a súca do koša ?! |
|
|
Moja kamarátka má CX65. Niekde v kabelke sa jej rozliala voda a MT vytiahla mokrý. Rozobrala ho, vytiahla baterku a nechala MT oschnúť. Potom ho znova poskladal a zapla ho. Po zadaní PIN jej zdochol asi po 5 minútach. Ostatné pokusy dopadli rovnako, len ten časový interval počas ktorého MT fungoval bol stále kratší, až sa už MT nezapol. A teraz sa pýtam: Je naozaj po ňom? Po pripojení káblu DCA-540 (vlastnej výroby) a spustení programu „x65flasher“ a po následnom stlačení červeného tlačidla mi Windows zahlásil : „Zariadenie USB nefunguje správne. Jedno zo zariadení USB pripojených k tomuto počítaču nepracuje správne a systém Windows ho nerozpoznal.“ Neviem či na základe tohto oznámenia by nebolo možné považovať MT za „nemŕtvy“. Vraj ho niekomu ešte dávala na prečistenie a tomu človeku sa ho po niekoľkých pokusoch podarilo zapnúť. Vraj fungoval v pohode. Lenže len pokiaľ ho nevypol na nevymenil SIM kartu. Mám aj kábel DCA-500, lenže ten je COM a ja na „Notbuku“ nemám COM port. Takže môžem skúšať len na priateľkinom PC, lenže tá nemá internet. Čo vy na to???
Naposledy upravil iivanovic dne st říjen 19, 2005 11:44 am, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
novice začátečník

Založen: 17. 08. 2005 Příspěvky: 93
61.00 SMM
|
Zaslal: po říjen 17, 2005 8:52 pm Předmět: RE mŕtva CX 65 ? |
|
|
Ak ide len o rozpoznanie či je fon mrtvy je to veľmi jednoduché. X 65 Flasher spusť s parametrom /l , bude vytvárať log súbor zo spojenia. Keďže predpokladám že nemáš kódy, X65 Flasher sa ti nespojí s telefónom no uvidíš aspoň či telefon reahuje. Ak nie je mrtvy mal by odoslať dvojicu Bajtov a potom ukončiť sekvenciou 00.
Vytvor si v adresári kde máš X65Flasher súbor ***.bat, napr logos.bat a napíš doň X65Flasher /l. Ulož ho a spusť. Vybehne ti okno a tam uvidíš ako prebieha komunikácia.
Kábel DCA 540 ale použiť nemôžeš. Ten na COM port by bol ideálny ak by si mal overené ža s týmto káblom X65flasher spolupracuje.
Otázka káblov je kapitolou sama o sebe. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mio čestný člen

 Založen: 22. 11. 2004 Příspěvky: 1690 Bydliště: UL, jinak vsude jako doma
10930.24 SMM
|
Zaslal: út říjen 18, 2005 8:17 am Předmět: |
|
|
S tim skracujicim se intervalem bych to typoval na znicenou baterku, zapnula to kdyz v ni jeste bylo vlhko.
Jinak po utopeni 80% siemensu znovu bez problemu "obzivne", zbylym je potreba pomoct rozebranim a peclivym vycistenim. Enem kdybych si vzpomnel jak se menuje ten bazmek na cisteni. _________________ SX1 - Silver (15CZ+1GB PRETEC+ Mio v1.62 + 11,8MB C)
N95-8GB |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Krokodýl čestný člen

 Založen: 26. 01. 2004 Příspěvky: 4749 Bydliště: Velké Žernoseky
14921.78 SMM
|
Zaslal: út říjen 18, 2005 8:33 am Předmět: |
|
|
miosmobile napsal: | S tim skracujicim se intervalem bych to typoval na znicenou baterku, zapnula to kdyz v ni jeste bylo vlhko.
Jinak po utopeni 80% siemensu znovu bez problemu "obzivne", zbylym je potreba pomoct rozebranim a peclivym vycistenim. Enem kdybych si vzpomnel jak se menuje ten bazmek na cisteni. |
Vybíjení baterie je též projev zkratu v napájecí části telefonu po oxidaci. Takže určitě vyčistit, ten "bazmek" se jmenuje Kontaktol, nebo lepší je Servisol Super 10 - nastříkat a nechat tak 10-15 minut působit a vyčisti zbuním kartáčkem. Zkontrolovat pod lupou místo po místě a případná začernalá místa po oxidaci ještě vyčistit jemným smirkovým papírem, nebo speciální "tužkou" se skelnými vlákny. Pokud je to ale pod součástkami ani očištění těmito kapalinami nepomůže a bylo by potřeba ultrazvukovou čističku. _________________ Zálohovat, zálohovat, zálohovat!!!
Siemense / historie
M35i > ME45i > M55 > M65 + SX1 /už ne :-(/ > M55 > CX70 + S65repase> S75
WinMobile
"`XDA` Orbit2" --> HTC Touch Cruise ---> HTC Diamond 2, WM6.1, SDHC 8GB .... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
iivanovic kolemjdoucí
 Založen: 01. 02. 2004 Příspěvky: 13 Bydliště: Slovakia - Prešov
1.00 SMM
|
Zaslal: út říjen 18, 2005 10:24 pm Předmět: |
|
|
Lenže tá batéria ide v pohode. Ja mám skôr pocit že to s tou vodou sa udialo náhodne a na chybe bude foft MT, ktorý skapal zhodou okolností v ten istý čas ako sa MT dotkla vody. Ďalej, tem MT nebol vo vode, len bol trocha od vody. Počas kontaktu z vodou bol v "deravej igelitke". Takto som to dostal podané. Takže ešte raz sa pítam ako zistím či ma v servise neoj..bú keď mi povedia, že jetreba novú MB. Nerád by som zo seba nechal urobiť úbohého ko..ta s ktorého bude niekto neoprávnene ťahať peniaze. A ešte: Ten MT bol kupovaný v Orange SK a taktiež aj upravovaný operátorom. Predtým ako som z neho tie operátorské sračky odstránil som si v SiMoCu urobil zálohu. V prípade že by sa mi ju nejako podarilo dostať späť do MT, mohol by som ho dať na reklamáciu. V úvode som spomínal že MT už bol na prehliadke u nejakého "oborníka", ktorý ho prečisťoval a ten sa vyjadril, že stopu po oxidácií na MT a ani na MB nevidel. Takže tak. Teraz mi treba vedieť nasledovné. Zvládne oživiť tento MT, samozrejme za Vašej výdatnej pomoci aj taká "polo-Lama" ako ja, alebo pomôžete "polo-Lame" narvať zálohu zo SiMoCa naspäť do MT, aby ho mohla odniesť veľkému Pomarančovému bratovi na reklamáciu?! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
novice začátečník

Založen: 17. 08. 2005 Příspěvky: 93
61.00 SMM
|
Zaslal: st říjen 19, 2005 7:31 am Předmět: Re: Ako poznám či je... |
|
|
Zle kladieš otázku.
Z toho čo si doteraz napísal telefon mrtvy nemáš.
Tebe ide o to ako ho dostať do stavu v akom ho dodal Orange a reklamovať ho. Záloha čo si urobil v SiMoCo ... To nie je záloha, to je len jej malá časť. Zálohou je jedine FullFlash. Tá ma v sebe všetko.
Čo si vlastne odzálohoval ? Mal si pri tom odkryté skryté zložky ?
Ak nie, potom si ako odstránil "skin" Orange" ? Ak len užívateľskými nastaveniami telefónu potom vôbec nemusíš rozmýšľať že by ti odmietali reklamáciu z dôvodu zásahu. A nerob žiadny ďalší zásah. Otázkou je čo urobil chlapík u ktorého ako spomínaš fon bol. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Krokodýl čestný člen

 Založen: 26. 01. 2004 Příspěvky: 4749 Bydliště: Velké Žernoseky
14921.78 SMM
|
Zaslal: st říjen 19, 2005 8:30 am Předmět: |
|
|
Pokud tam ale bude i minimlní oxidace, je záruka stejně v háji a i kdyby to bylo na mírné očištění, jediné co nabídnou je výměna základní desky. _________________ Zálohovat, zálohovat, zálohovat!!!
Siemense / historie
M35i > ME45i > M55 > M65 + SX1 /už ne :-(/ > M55 > CX70 + S65repase> S75
WinMobile
"`XDA` Orbit2" --> HTC Touch Cruise ---> HTC Diamond 2, WM6.1, SDHC 8GB .... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
iivanovic kolemjdoucí
 Založen: 01. 02. 2004 Příspěvky: 13 Bydliště: Slovakia - Prešov
1.00 SMM
|
Zaslal: st říjen 19, 2005 9:41 am Předmět: |
|
|
No ja mám taktiež CX65 od Orange a na svojom MT som si customizáciu odstránil pomocov návodu na SM (programom - FFSinit CX65 v25 lg04). Vedel som že to robí zhruba 30min a kamarátka nemala čas. Tak som jej vymazal položky ktoré do MT nasekal Orange a nahradil ich z mojej zálohy (SiMoCo) a to samozrejme aj zo skrytých adresárov. Písal som že som "polo-Lama" a nie úplna Lama . Zálohu FullFlash s tohto MT nemám, mám len vlastný CX65. Podľa toho čo som čítal a "pochopil" sa dá do hojiakého MT nasekať aj cudza záloha a potom odblokovať, či takto nejako. No vidíte. Presne v tomto smere som ešte nováčik a takéto veci som ešte z MT nestváral. Tak ako ďalej.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
iivanovic kolemjdoucí
 Založen: 01. 02. 2004 Příspěvky: 13 Bydliště: Slovakia - Prešov
1.00 SMM
|
Zaslal: st říjen 19, 2005 10:17 am Předmět: |
|
|
Na reklamáciu by som to dával len potom ak by sa mi ho za vašej pomoci nepodarilo priviesť k rozumu. Inoteska v SK-BA (servis koncových mobilných zariadení) mi ešte niečo dlžia. Len o tom ešte nevedia. Pracujem totiž ako vedúci reklamačného oddelenia v jednej nemenovanej spoločnosti (bohužiaľ z MT to nemá nič spoločné) a o reklamáciách niečo viem . Ja som dával moju CX65 na reklamáciu preto, lebo sa mi zasekával "jojstik" smerom dole a ostával visieť. Takže mi MT sám pekne listoval v zozname a v menu. Mimochodom celkom zábavné, len keď niekoho nájdeš v T. zozname a chceš mu zavolať, skočí ti "kurzor" ešte o 2-3 mená nižšie a voláš niekomu inému. Takže som ho dal na reklamáciu. Vrátil sa mi po zhruba 1/2 - 2 týždňoch s vyjadrením že mi vymenili "jojstik". Lenže: Keď som MT odovzdával tak mal biele podsvietenie klávesnice, keď sa MT vrátil z reklamácie tak mal podsvietenie modré. Také ako na tých čo začali vyrábať niekde inde ako v Nemecku. Ja som svoj MT dostal v org. krabici a bol zo série ktorá bola určená spoločnosti Mercedes-Benz. Mali vtedy nejakú akciu že ku každému autu dávali CX65 spolu z HF montovaným do auta. Z horeuvedeného som usúdil že výmenou "jojstika" sa asi nezmení farba podsvietenia. Túto skutočnosť som si overil aj v spoločnosti Inoteska. Bolo zaujímavé sledovať reakcie chlapíka na telefóne (infolinke servisu). Po nadiktovaní čísla reklamačného protokolu mi povedal že bol vymenený "jojstik". Keď som sa ho opýtal či sa týmto činom môže zmeniť farba podsvietenia klávesnice, tak mi naznačoval že som "dement". Avšak keď som ho požiadal o vyjadrenie k tomu že podsvietenie je inej farby ako keď som ho zaslal tak sa ukľudnil a povedal aby som im to dal písomne. Doteraz som sa k tomu nejako nedostal. Logicky s toho vyplýva že sa nejakému technikovi buď nechcelo pájkovať "jojstik", alebo pri práci poškodil MB, tak ju vymenil za novú komplet. Teda, pokiaľ sa vymenila MB za novú a na reklamačnom protokole je napísaná len výmena "jojstika" je to porušenie zákona. A to SOI trestá (viem podľa seba, mám ich na kontrole skoro pravidelne). Fór je v tom že na novú súčiastku mám zo zákona záručnú dobu 2 roky a preto sa to kategorizuje ako zavádzanie zákazníka, alebo zámerné udávanie nepravdivých údajov, alebo aj naraz. Takže servis v BA má ešte u mňa dlh o ktorom ešte netuší. Tak toto je moje posledné eso v rukáve. Nerád by som ho použil na kamarádkin MT . No ale som riadne odbočil. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
novice začátečník

Založen: 17. 08. 2005 Příspěvky: 93
61.00 SMM
|
Zaslal: st říjen 19, 2005 10:32 am Předmět: Re: Ako poznám či je... |
|
|
To ide, natiahnuť X65flasherom cudziu FF a následne tam nahrať vlastnú zálohu EEPROM.
Predpokladá to však mať kódy a tie získaš len z funkčného !! telefónu aby si mohol spustiť java aplikáciu z ktorej si ich potom prečíta X65Flasher alebo Papua Utils. Ty máš k dispozícii telefón čiastočne nefunkčný alebo nestabilný. Píšeš že sa vypína.. Skús, ak to nevýjde tak potom iinú voľbu nemáš, len ten servis.
Ak sa ti podarí získať kódy a následne odzálohovať EEPROM máš to temer vyhrané. To čistenie je ale aj tak aktuálne. Ak na doske ostal povlak hoci len čiastočne vodivý časom dôjde procesom elektrolýzy k prerušenie niektorého spoja /vzduch vždy obsahuje vhkosť/. Tie spoje sú veľmi jemné. Je to len otázka času.
K tej reklamácii A čo IMEI ? prí výmene dosky by sa zmenilo !!! je natvrdo vypálene v časti flash pamäte.
Naposledy upravil novice dne st říjen 19, 2005 11:04 am, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
iivanovic kolemjdoucí
 Založen: 01. 02. 2004 Příspěvky: 13 Bydliště: Slovakia - Prešov
1.00 SMM
|
Zaslal: st říjen 19, 2005 10:42 am Předmět: Re: Ako poznám či je... |
|
|
novice napsal: | To ide, natiahnuť X65flasherom cudziu FF a následne tam nahrať vlastnú zálohu EEPROM.
Predpokladá to však mať kódy a tie získaš len z funkčného !! telefónu aby si mohol spustiť java aplikáciu z ktorej si ich potom prečíta X65Flasher alebo Papua Utils. Ty máš k dispozícii telefón čiastočne nefunkčný alebo nestabilný. Píšeš že sa vypína.. Iinú voľbu nemáš, len ten servis.
Ak sa ti podarí získať kódy a následne odzálohovať EEPROM máš to temer vyhrané. To čistenie je ale aj tak aktuálne. Ak na doske ostal povlak hoci len čiastočne vodivý časom dôjde procesom elktrolýzi k prerušenie niektorého spoja /vzduch vžy obsahuje vhkosť/. Tie spoje sú veľmi jemné. Je to len otázka času. |
On sa nedá zapnúť, ne že sa vypína. Teda sa už nevypína . Takže sa na to musí ísť nejako inak. Ako sa mi podarí dostať MT aspoň do servisného modu a ako mi ten servisný mod pomôže. Lebo ako som na začiatku písal, cez kábel DCA-540 (vl. výrobi) mi Windows zahlásil že našiel nejaké USB zariadenie, ele nivie zním paracovať (to asi kôli môjmu káblu). To sa udialo počas spusteného programu „x65flasher“. Takže asi bude nejakým spôsobom ochotný komunikavať. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
iivanovic kolemjdoucí
 Založen: 01. 02. 2004 Příspěvky: 13 Bydliště: Slovakia - Prešov
1.00 SMM
|
Zaslal: st říjen 19, 2005 10:57 am Předmět: Re: Ako poznám či je... |
|
|
novice napsal: | K tej reklamácii A čo IMEI ? prí výmene dosky by sa zmenilo !!! je natvrdo vypálene v časti flash pamäte. |
IMEI som kontroloval a je stéjne. Ináč aj IMEI sa dá zmeniť. Myslím že na SM je aj návod. Alebo som ho niekde videl. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Krokodýl čestný člen

 Založen: 26. 01. 2004 Příspěvky: 4749 Bydliště: Velké Žernoseky
14921.78 SMM
|
Zaslal: st říjen 19, 2005 10:58 am Předmět: |
|
|
No zajímavé. Jenom mě zarážejí dvě věci. Jednalo o záruční opravu??
Pokud ano tak jsem ještě neslyšel, že by si záruční servis troufl měnit součástku - vždy dochází k výměně celé desky.
Máš změněné IMEI? _________________ Zálohovat, zálohovat, zálohovat!!!
Siemense / historie
M35i > ME45i > M55 > M65 + SX1 /už ne :-(/ > M55 > CX70 + S65repase> S75
WinMobile
"`XDA` Orbit2" --> HTC Touch Cruise ---> HTC Diamond 2, WM6.1, SDHC 8GB .... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
novice začátečník

Založen: 17. 08. 2005 Příspěvky: 93
61.00 SMM
|
Zaslal: st říjen 19, 2005 11:00 am Předmět: Re: Ako poznám či je... |
|
|
Ešte raz, s DCA 540 to v žiadmom prípade nepôjde !! Ideálny je kábel pripojený na reálny COM port. DCA 510 na USB to obchádza simuláciou COM portu ale tu potom vstupuje do hry WINDOWS, koľko má voľnývh systémových prostriedkov a či potom korektne tento virtuány port obsluhuje. Nie vždy to tak je. To závisí od toho čo všetko je v systéme nainštalované.
Bez kódov s X65Fflasherom nič nespravíš. Poslednou možnosťou je potom testoint. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
iivanovic kolemjdoucí
 Založen: 01. 02. 2004 Příspěvky: 13 Bydliště: Slovakia - Prešov
1.00 SMM
|
Zaslal: st říjen 19, 2005 11:27 am Předmět: |
|
|
Krokodýl napsal: | No zajímavé. Jenom mě zarážejí dvě věci. Jednalo o záruční opravu??
Pokud ano tak jsem ještě neslyšel, že by si záruční servis troufl měnit součástku - vždy dochází k výměně celé desky.
Máš změněné IMEI? |
Neviem ako zistím či bolo IMEI menené, ale pochybujem že menili "jojstik" a ešte aj diody podsvietenia. Takže dali novú MB a napísali že vymenili "jojstik". Zrejmä.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|