Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Pavel Bartošek začátečník

 Založen: 20. 01. 2006 Příspěvky: 42 Bydliště: Hranice na Moravě
61.00 SMM
|
Zaslal: ne prosinec 31, 2006 8:16 pm Předmět: 3.reklamace SX1 a co po ní? |
|
|
Ke svému zklamání se mi dotřetice všeho zlého pakazilo SXko.S největší pravděpodobností to bude 3.oprávněná reklamace.Když mobil odnesu do obchodu a do 30 dnů by se měl zase vrátit.Vrátí se a nebo dostanu jen vrácené peníze,a dostanu je od toho prodejce u kterého sem to kupoval? Nedovedu si představit jakým stylem to proběhne.Skoda,no,asi jsem měl nějaký hloupý kus....
Diky _________________ 5110__3310__SX1+512 A-Data FW15CZ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Whitek administrátor

 Založen: 06. 10. 2004 Příspěvky: 1015 Bydliště: Praha 8
41313.42 SMM
|
Zaslal: ne prosinec 31, 2006 8:22 pm Předmět: |
|
|
zakon rika, ze reklamace musi byt vyresena do 30 dnech(jinak mas narok na penize), ci 3 stejna vada nebo 4 ruzna(doufam ze ty cisla si pamatuju dobre; ). Pote mas narok na vraceni penez(castka za kterou jsi to kupoval, v alzasoftu nekdy chteji vracet mene, tak pozor na to, musi se na tom trvat) ci na jiny kus noveho zbozi... Jedine co nevim, jak se podobne veci resi na dobirku  _________________
Podpořte SiemensManii | Trička SiemensManie | twitter @VitekJezek |
|
Návrat nahoru |
|
 |
stano.mania siemensmaniak

Založen: 09. 11. 2004 Příspěvky: 2128 Bydliště: okolie Senca (SK)
14311.82 SMM
Příspěvky na SM: 160,- |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pavel Bartošek začátečník

 Založen: 20. 01. 2006 Příspěvky: 42 Bydliště: Hranice na Moravě
61.00 SMM
|
Zaslal: po leden 01, 2007 12:21 am Předmět: |
|
|
Ja jsem měl 2x stejnou vadu zamrznuté Sxko a 1x nefunkční klávesnici.A v záručáku jsou 3 kolonky na reklamace tak jsem myslel,že po té třetí mi vrátí peníze,ale takto budu muset jít jít ještě počtvrté? _________________ 5110__3310__SX1+512 A-Data FW15CZ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
yaqwsx táta fóra

 Založen: 12. 12. 2005 Příspěvky: 1027 Bydliště: Takové městečko nedaleko Kroměříže
209083.66 SMM
|
Zaslal: po leden 01, 2007 10:34 am Předmět: |
|
|
Pavel Bartošek napsal: | Ja jsem měl 2x stejnou vadu zamrznuté Sxko a 1x nefunkční klávesnici.A v záručáku jsou 3 kolonky na reklamace tak jsem myslel,že po té třetí mi vrátí peníze,ale takto budu muset jít jít ještě počtvrté? |
Ne to musi byt 3 sjene pokud si pamatuji. _________________ Děda vševěda, bůh(neplést s Bůh) == Google......
JFGI - Just Fuckin' Google It
http://www.fuckinggoogleit.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pavel Bartošek začátečník

 Založen: 20. 01. 2006 Příspěvky: 42 Bydliště: Hranice na Moravě
61.00 SMM
|
Zaslal: út leden 02, 2007 12:27 pm Předmět: |
|
|
Docela by mě ještě zajimalo,jak oni v tom servisu poznaji,že jde už o třetí tu samou reklamaci.Nebo jak poznají že se měnil procesor nebo display.Když to nikde není napsané já mám na záručáku akorát datum,místo opravy-tedy servis a podpis technika nic víc. _________________ 5110__3310__SX1+512 A-Data FW15CZ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
xXxTRA^^ řád zlaté antény

 Založen: 13. 07. 2006 Příspěvky: 871 Bydliště: Ostrava
5896.92 SMM
|
Zaslal: út leden 02, 2007 1:28 pm Předmět: |
|
|
tři jakekoliv reklamace (ruzne zavady) a mas narok na penize nebo na vymenu pristroje
a nebo jim reknes ze ho chces opravit _________________
IMG Hosting | iProtebe |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mio čestný člen

 Založen: 22. 11. 2004 Příspěvky: 1690 Bydliště: UL, jinak vsude jako doma
10930.24 SMM
|
Zaslal: st leden 03, 2007 3:36 pm Předmět: |
|
|
xXxTRA napsal: | tři jakekoliv reklamace (ruzne zavady) a mas narok na penize nebo na vymenu pristroje
a nebo jim reknes ze ho chces opravit |
Mýlíš se,
v ČR:
3 stejne, nebo 4 ruzne zavady na nez je uplatnena reklamace znamenaji narok na odstoupeni od kupni smlouvy => vraceni penez
Prekroceni 30 denni (po sobe jdoucich dnu) lhuty na vyrizeni reklamace(pokud prodejci neodsouhlasite pisemne prodlouzeni lhuty) nebo neschopnost prodejce vyridit opravnenou reklamaci (provest opravu) znamenaji take narok na odstoupeni od smlouvy => vraceni penez
Pokud koupite cokoli pres internet nebo jinym zpusobem mimo "mista k tomu obvykla" mate 14 dni na bezduvodne odstoupeni od smlouvy => vraceni penez, ovsem stav zbozi musi odpovidat _________________ SX1 - Silver (15CZ+1GB PRETEC+ Mio v1.62 + 11,8MB C)
N95-8GB |
|
Návrat nahoru |
|
 |
felix.org kolemjdoucí
Založen: 30. 04. 2006 Příspěvky: 3 Bydliště: Vyškov
1.00 SMM
|
Zaslal: st leden 03, 2007 3:57 pm Předmět: |
|
|
Tak si to shrňme Skoro ve všem máš pravdu, ale 14-ti denní lhůta na vrácení zboží bez udání důvodu platí pouze při nákupu přes internet či jiným způsobem pomocí "komunikace na dálku" (§ 53 OZ). Pokud je kupní smlouva uzavřena "mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele" (např. podomní prodej) (§ 57 OZ), může spotřebitel písemně odstoupit od smlouvy do 7-mi dnů.
30-ti denní lhůtu na vyřízení reklamace upravuje zákon o ochraně spotřebitele. Právo na odstoupení od smlouvy vzniká dnem následujícím po 30. dni od uplatnění reklamace s tím, že dnem, kdy počíná tato 30-ti denní lhůta běžet je den následující po dni, kdy byl telefon reklamován u prodejce  _________________ C25 -> C35i -> Alcatel OT 512 -> M55 ->AX 75 and M75 + RS MMC 512MB |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pavel Bartošek začátečník

 Založen: 20. 01. 2006 Příspěvky: 42 Bydliště: Hranice na Moravě
61.00 SMM
|
Zaslal: st leden 03, 2007 4:47 pm Předmět: |
|
|
Děkuji všem za rady,to jsem potřeboval,aby mi to někdo podrobně vysvětlil :  _________________ 5110__3310__SX1+512 A-Data FW15CZ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
yaqwsx táta fóra

 Založen: 12. 12. 2005 Příspěvky: 1027 Bydliště: Takové městečko nedaleko Kroměříže
209083.66 SMM
|
Zaslal: st leden 03, 2007 5:15 pm Předmět: |
|
|
Pavel Bartošek napsal: | Docela by mě ještě zajimalo,jak oni v tom servisu poznaji,že jde už o třetí tu samou reklamaci.Nebo jak poznají že se měnil procesor nebo display.Když to nikde není napsané já mám na záručáku akorát datum,místo opravy-tedy servis a podpis technika nic víc. |
V praze nebo kde maji databazi kde je to vsechno a kdyz ti vraci foun tak ti daj papir ktery podepises a tam to vsechno je,me jednou vymenili baterku a nebylo to tam,tak mi prodlouzili zaruku,jenze to byl jeste siemens  _________________ Děda vševěda, bůh(neplést s Bůh) == Google......
JFGI - Just Fuckin' Google It
http://www.fuckinggoogleit.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pavel Bartošek začátečník

 Založen: 20. 01. 2006 Příspěvky: 42 Bydliště: Hranice na Moravě
61.00 SMM
|
Zaslal: st leden 03, 2007 6:04 pm Předmět: |
|
|
No ja žádný papír o proběhlých pracích a výměně vadných věcí nedostávám ani nepodepisuju,jen mi vrátí záručák ve kterém je udělaný zápis reklamace a dá mi mobil a sbohem _________________ 5110__3310__SX1+512 A-Data FW15CZ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
yaqwsx táta fóra

 Založen: 12. 12. 2005 Příspěvky: 1027 Bydliště: Takové městečko nedaleko Kroměříže
209083.66 SMM
|
Zaslal: st leden 03, 2007 7:03 pm Předmět: |
|
|
Pavel Bartošek napsal: | No ja žádný papír o proběhlých pracích a výměně vadných věcí nedostávám ani nepodepisuju,jen mi vrátí záručák ve kterém je udělaný zápis reklamace a dá mi mobil a sbohem |
Hm,tak to asi nedava benq,ja kdyz reklamoval jeste u siemensu tak mi davali doklad o prevzeti a o provedenych vymenach _________________ Děda vševěda, bůh(neplést s Bůh) == Google......
JFGI - Just Fuckin' Google It
http://www.fuckinggoogleit.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mio čestný člen

 Založen: 22. 11. 2004 Příspěvky: 1690 Bydliště: UL, jinak vsude jako doma
10930.24 SMM
|
Zaslal: čt leden 04, 2007 5:19 pm Předmět: |
|
|
felix.org napsal: | .....Pokud je kupní smlouva uzavřena "mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele" (např. podomní prodej) (§ 57 OZ), může spotřebitel písemně odstoupit od smlouvy do 7-mi dnů. ..... |
Urcite? Ja myslel ze ta novela ktera to sjedotila na 14 dnu a zobecnila vesla v platnost 1.1, omlouvam se jestli ne.
OT: ty nasi zakonodarci me dost s***u, oni schvalujou ho**diny, ale tyhle rozumny novely nakonec zrusej :-( _________________ SX1 - Silver (15CZ+1GB PRETEC+ Mio v1.62 + 11,8MB C)
N95-8GB |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pavel Bartošek začátečník

 Založen: 20. 01. 2006 Příspěvky: 42 Bydliště: Hranice na Moravě
61.00 SMM
|
Zaslal: čt leden 04, 2007 5:48 pm Předmět: |
|
|
když jsem ten mobil nesl k prodejci,tak mi akorát vystavil papír,že odemě převzal mobil na reklamaci,opsal na ten papír IMEI a ja když sem si pro něj přišel,tak mi za ten papír vydal mobil zpět a to bylo vše,ještě mi vrátil záručák se zapsanou reklamací,kde bylo datum,servis a podpis.A mohl sem jít,bez žádných podpisů.já ani nevím co mi s tím dělali,protože to nikde není napsané a ani prodejce to nevěděl.Tak by mě tedy velice zajímalo jak oni to v tom servisu poznají,že jde třeba o 3. tu samou reklamaci nebo o 3. různou,když o tom nejsou záznamy _________________ 5110__3310__SX1+512 A-Data FW15CZ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|