View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Moucha čestný člen

 Joined: 25 Jan 2006 Posts: 2125 Location: C. Budejovice Telefon: HTC Hero
60.08 SMM
|
|
Back to top |
|
 |
Mio čestný člen

 Joined: 22 Nov 2004 Posts: 1690 Location: UL, jinak vsude jako doma
10930.24 SMM
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 3:13 pm Post subject: |
|
|
Ono je to z pohledu zakaznika jednoduchy, za reklamaci je zodpovedny vzdy prodejce, takze bud prodejce zaplati opravu nebo poskytne adekvatni nahradu.
T-Mobile, Vodafon, Orange a dalsi jen opet ulehcili svym zakaznikum i sami sobe tim ze muzou reklamace posilat zase rovnou do servisu.
krom vyse uvedeneho si myslim ze operatori dostavaji ty telefony mnohem levneji kdyz prevezmou zodpovednost za reklamace _________________ SX1 - Silver (15CZ+1GB PRETEC+ Mio v1.62 + 11,8MB C)
N95-8GB |
|
Back to top |
|
 |
stano.mania siemensmaniak

Joined: 09 Nov 2004 Posts: 2128 Location: okolie Senca (SK)
14311.82 SMM
Příspěvky na SM: 160,- |
Posted: Wed Nov 01, 2006 4:28 pm Post subject: |
|
|
mario_liptov wrote: | ... Nebolo by toho, kto by servisu preplacal faktury. ... Majitelia nie su ochotny tahat 3 mesiace servis zo svojho... Som rad, ze to zatial operatori beru pod svoje krydla, kym sa to s Inservio nevyriesi. |
Súhlasím, je to dočasné, inak sa môže stať, že po bankrote Benq Siemens by prišlo ku krachu aj servisom...
Tiež súhlasím, že na Slovensku väčšina mobilov je od operátorov... A preto majoritný na Slovensku Orange zatiaľ bude vykrývať reklamácie buď z vlastného, alebo si ich vymôže v budúcnosti... |
|
Back to top |
|
 |
Bonfire čestný člen

 Joined: 28 Mar 2004 Posts: 3887 Location: Brno, Viničné Šumice Phone: HTC HD2 9259.32 SMM
Příspěvky na SM: 110,- |
Posted: Wed Nov 01, 2006 4:29 pm Post subject: |
|
|
jak uz jsem psal na Mobilmanii, byl jsem reklamovat prokletou ME75 u t-mobile, a z britexu ji poslali zpatky ze nemaji nahradni dily, a ze mi t-mobile vrati penize nebo vymeni za jiny mobil.. _________________ C1,C2,C3,C4,C5,P1,S3,S3plus,S3com,S4,S6,S8,C10,E10,S10,S10active,SL10,U10,S15,C25,C28,S25,C30,M30,A35,A36,C35,M35,S35,S40,S42,
S45,S46,SL42,SL45,ME45,A50,M46,M50,MT50,C55,A60,C60,C62,CF62,M55,MC60,S55,SX56,A57,A65,C65,CFX65,CX65,CX70,M65,S65,SF65,SX1,
A75,AX75,C75,CC75,CF75,CF75B1,CL75,CX75,SL75,SG75,SXG75,E61,E71,CF110,CL85,EF61,EF81,EF82,EF91,SLV140,SL98
Xelibri X1,X3,X4,X7,X8
>> Siemens Museum <<
Koupím Siemens, který nemám. |
|
Back to top |
|
 |
edahim začátečník

Joined: 12 Nov 2005 Posts: 70
61.00 SMM
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 5:49 pm Post subject: |
|
|
Ku***y jedny , vrátili mi dnes telefon, který jsem poslal 6.10. zpět s tím, že z důvodu nedodání náhradních dílů nejsou schopni provést zár.opravu / zasláno přes službu PPL servisní firmě PPI-ETC s.r.o. Praha /...nechtěl jsem stále uvěřit, ale potvrzuji, že je to holá skutečnost!!!
To přece není možné, že se na nás zákazníky úplně vy***ou
Takže teď mám dva telefony nepoužitelný...  |
|
Back to top |
|
 |
Dobrman spamer

Joined: 27 Oct 2006 Posts: 112 Location: Praha 4
261.00 SMM
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 6:13 pm Post subject: |
|
|
edahim wrote: | Ku***y jedny , vrátili mi dnes telefon, který jsem poslal 6.10. zpět s tím, že z důvodu nedodání náhradních dílů nejsou schopni provést zár.opravu / zasláno přes službu PPL servisní firmě PPI-ETC s.r.o. Praha /...nechtěl jsem stále uvěřit, ale potvrzuji, že je to holá skutečnost!!!
To přece není možné, že se na nás zákazníky úplně vy***ou
Takže teď mám dva telefony nepoužitelný...  |
Tak to odnes prodejci ne On má právo ti vrátit peníze. nebo opravit telefon. _________________ Mobil Siemens M75, Nokia 3230 (nej smartphone)
Operátor:T-mobile |
|
Back to top |
|
 |
budik01 rozumbrada

 Joined: 19 Sep 2004 Posts: 309 Location: Ostrava
1261.00 SMM
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 6:23 pm Post subject: |
|
|
edahim wrote: | Ku***y jedny , vrátili mi dnes telefon, který jsem poslal 6.10. zpět s tím, že z důvodu nedodání náhradních dílů nejsou schopni provést zár.opravu / zasláno přes službu PPL servisní firmě PPI-ETC s.r.o. Praha /...nechtěl jsem stále uvěřit, ale potvrzuji, že je to holá skutečnost!!!
To přece není možné, že se na nás zákazníky úplně vy***ou
Takže teď mám dva telefony nepoužitelný...  |
presne tak..vrat telefon prodejci.. _________________ ...........Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............. |
|
Back to top |
|
 |
jamaica siemensmaniak

 Joined: 30 Aug 2004 Posts: 2409 Location: V srdci Evropy
17095.68 SMM
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 7:13 pm Post subject: |
|
|
budik01 wrote: |
presne tak..vrat telefon prodejci.. |
A myslíš že za tohle mužou prodejci?
Tohle je snadný,všechno jim vraťte,ona jich tak půlka zkrachuje,hlavně ty v malej městech. To je taky řešení. A pak si budete kupovat telefony někde v Tescu nebo přes net a ty s Vámi vyjebou ještě víc.
Pořád tu máte všichni plnou hubu keců s bojem za záchranu značky Siemens a když máte šanci tak pro to nic neuděláte jen blbě pindáte a nadáváte.
Neřikám že si máme nechat nasrat na hlavu a nechat si doma nepoužitelný verky,který nikdo neopraví
Myslim že v týhle situaci neni vhodný "ubližovat" prodejcum, ale spíš se postarat o to aby BenQ zajistil nápravu a servis v plné výši!!!
A tam malí prodejci nic nezmužou,proti žluťákum.
(téčko a jiný opové to prostě platí ze své kapsy,protože nechtěj přijít o zákoše,ale malej prodejce si to nemuže dovolit,ten to finančně neutáhne)
Teď je možná ta vhodná doba na sepsání petice a její zaslání na čoi a nebo na správce konkurzní podstaty po BenQ - Siemens aby to řešili.
Další varianta jak BenQ donutit jednat na férovku je bojkotovat jejich ostatní produkty.
Nemusí se mnou nikdo souhlasit,ale pokud si nechcete hodit do smrti svýho prodejce u "baráku". _________________ Bůh odpouští, JÁ NE!
LG G2 d802 |
|
Back to top |
|
 |
busch čestný člen

 Joined: 29 Feb 2004 Posts: 2675 Location: Praha & Olomouc
27.84 SMM
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 7:25 pm Post subject: |
|
|
jamaica wrote: |
A myslíš že za tohle mužou prodejci?
Tohle je snadný,všechno jim vraťte,ona jich tak půlka zkrachuje,hlavně ty v malej městech. To je taky řešení. A pak si budete kupovat telefony někde v Tescu nebo přes net a ty s Vámi vyjebou ještě víc.
Pořád tu máte všichni plnou hubu keců s bojem za záchranu značky Siemens a když máte šanci tak pro to nic neuděláte jen blbě pindáte a nadáváte.
Neřikám že si máme nechat nasrat na hlavu a nechat si doma nepoužitelný verky,který nikdo neopraví
Myslim že v týhle situaci neni vhodný "ubližovat" prodejcum, ale spíš se postarat o to aby BenQ zajistil nápravu a servis v plné výši!!!
A tam malí prodejci nic nezmužou,proti žluťákum.
(téčko a jiný opové to prostě platí ze své kapsy,protože nechtěj přijít o zákoše,ale malej prodejce si to nemuže dovolit,ten to finančně neutáhne)
Teď je možná ta vhodná doba na sepsání petice a její zaslání na čoi a nebo na správce konkurzní podstaty po BenQ - Siemens aby to řešili.
Další varianta jak BenQ donutit jednat na férovku je bojkotovat jejich ostatní produkty.
Nemusí se mnou nikdo souhlasit,ale pokud si nechcete hodit do smrti svýho prodejce u "baráku". |
Prodejci za to nemuzou,ale nikdo je nenutil Siemensy prodavat. Je to jejich riziko se kterym musi pocitat. A ze jich pulka zkrachuje je blbost, kvuli par vracenym Siemensum tezko... Nevim co mas proti Tescu a podonym hyper-mega, co mam zkusenosti tak reklamace resi daleko lip nez ti chuddacci mali prodejci. Obvykle hned vraci penize nebo meni kus za kus.... _________________ Stav dobytka oproti minulému roku nezměněn. Méně krav, ale zato více volů. Také sviní je letos dost.
Nokia 6234, Ericsson T65 |
|
Back to top |
|
 |
budik01 rozumbrada

 Joined: 19 Sep 2004 Posts: 309 Location: Ostrava
1261.00 SMM
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 7:47 pm Post subject: |
|
|
jamaica wrote: | budik01 wrote: |
presne tak..vrat telefon prodejci.. |
A myslíš že za tohle mužou prodejci?
Tohle je snadný,všechno jim vraťte,ona jich tak půlka zkrachuje,hlavně ty v malej městech. To je taky řešení. A pak si budete kupovat telefony někde v Tescu nebo přes net a ty s Vámi vyjebou ještě víc.
Pořád tu máte všichni plnou hubu keců s bojem za záchranu značky Siemens a když máte šanci tak pro to nic neuděláte jen blbě pindáte a nadáváte.
Neřikám že si máme nechat nasrat na hlavu a nechat si doma nepoužitelný verky,který nikdo neopraví
Myslim že v týhle situaci neni vhodný "ubližovat" prodejcum, ale spíš se postarat o to aby BenQ zajistil nápravu a servis v plné výši!!!
A tam malí prodejci nic nezmužou,proti žluťákum.
(téčko a jiný opové to prostě platí ze své kapsy,protože nechtěj přijít o zákoše,ale malej prodejce si to nemuže dovolit,ten to finančně neutáhne)
Teď je možná ta vhodná doba na sepsání petice a její zaslání na čoi a nebo na správce konkurzní podstaty po BenQ - Siemens aby to řešili.
Další varianta jak BenQ donutit jednat na férovku je bojkotovat jejich ostatní produkty.
Nemusí se mnou nikdo souhlasit,ale pokud si nechcete hodit do smrti svýho prodejce u "baráku". |
hele jenze ono je urcity pravni poradek..nerikam ze se ma nekdo vozit po prodejcich..ale ten retezec je jasny vyrobce-distributor-prodejce-zakaznik..takze i kdyz se mi to nelibi tak zakaznik nemuze!!! zadat napravu na vyrobci ale musi na prodejci..ten to musi zadat na distributorovi a dale..a ze nic ti mali nezmuzou proti zlutakum? A ti zakaznici snad neco zmuzou? Prodejci muzou distributory potazmo vyrobce zazalovat. zadnyma peticema nebo bojkotem nic nedocilis..protoze COI pujde znovu po prodejci!!!
Nevim jak tebe ale me treba tenhle stav stal praci..takze si myslim ze muzu vriskat stejne jako prodejce u baraku...
ve vysledku jde tobe,me i prodejcum o prachy..a ty prachy dostanou..treba za pul roku,ale dostanou..takze nevidim jediny duvod proc bych mel ja sve prachy za vadny vyrobek obetovat na ukor nekoho kdo mi to prodal.znam osobne zhruba 150prodejcu tady na morove a se spoustou z nich sem v poslednich dnech mluvil..bude je to stat spousty penez ale nikdo se kvuli tomu nepolozi. _________________ ...........Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............. |
|
Back to top |
|
 |
jamaica siemensmaniak

 Joined: 30 Aug 2004 Posts: 2409 Location: V srdci Evropy
17095.68 SMM
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 7:52 pm Post subject: |
|
|
"Nikdo je nenutí prodávat Siemensy ale před měsícem ještě hafo lidí pindalo když ten nebo onen prodejce sie neprodával".
A v době kdy to prodávali BenQ statečne tajil že je před bankrotem,asi tak.
Teď už by je prodával jen magor.
A nemysli si že nějakýho malýho obchodníčka to nemůže položit.Ono totiž vrátit prachy třeba za 50 siemensů v plný ceně (rozhodující je cena telefonu k datumu prodeje) dělá minimálně 100 000 ( a to neni průměr ale hluboko pod) to už je slušná raketa.Takovýho to přivede k bankrotu dřív než se rozkouká.
Tim sem chtěl říct že chyba není na straně prodejce ani zákoše ale BenQ!
A těm tahle situace nanejvýš vyhovuje.
Nebudou muset držet značku BenQ Siemens,zbavěj se dluhů který převzali a pojedou pod svou značkou dál. Vidim to tak že tenhle "bankrot" je čistě účelovej ze strany žluťáků - to že kupovali průserovej kšeft věděli od začátku!!! _________________ Bůh odpouští, JÁ NE!
LG G2 d802 |
|
Back to top |
|
 |
wosuk věrný diskusník

Joined: 04 Sep 2004 Posts: 428
2061.00 SMM
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 8:06 pm Post subject: |
|
|
jamaica: takze radis nechat si doma rozbitej telefon a nevolat, nebo si jit koupit novej. hezky  _________________ Siemens S8, Alcatel OT easy -> view, N 3310, MT50, M55, S55, S65, S75, SL75 a N73 |
|
Back to top |
|
 |
jamaica siemensmaniak

 Joined: 30 Aug 2004 Posts: 2409 Location: V srdci Evropy
17095.68 SMM
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 8:13 pm Post subject: |
|
|
wosuk wrote: | jamaica: takze radis nechat si doma rozbitej telefon a nevolat, nebo si jit koupit novej. hezky  |
ad1 - Řikáš TY - nejspíš to nečteš celý!!!
Já řikám reklamovat,ale nenutit prodejce za každou cenu k vracení peněz!!!99% lidí tady této situace chce jen zneužít,nic jinýho.Za normálního stavu servisování by nic takovýho nezkusili.
ad2 - jak se řiká "dle chuti každého soudruha" aneb na tohle BQS spoléhal když šli do bankrotu.Že za ně průser vyžerou prodejci a oni se zbaví dluhů který si vzali na hrb když koupili sie mobile
ad3 - pokud chceš kupovat novej foun,přijď k nám,uděláme Ti spešl cenu  _________________ Bůh odpouští, JÁ NE!
LG G2 d802 |
|
Back to top |
|
 |
nosferatu pisatel

 Joined: 20 Aug 2004 Posts: 231 Location: Praha 8
661.00 SMM
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 9:13 am Post subject: |
|
|
Je to fakt, že to nakonec odserou prodejci. Jenže kdo by chtěl mít doma nefunkční stroje - v záruce - a místo reklamace si koupit novej foun? Spíš by tady měla být legislativní možnost tlaku prodejce -> dealer -> výrobce. Jenže když je výrobce v řiti, tak do dál? Zbývají jen odpisy nedobytných pohledávek z vyřízených reklamací... Snad alespoň finančák nebude remcat. Ale zas nedobytnou ohledávku není možné odepsat hned... _________________ De mortuis nil nisi bene. ......... i o Siemensu
Phil. Savy -> C55 -> CSL65 fw. 50 & MasterPatch +
M75 fw. 13 & MasterPatch + RS MMC 32 MB + RS MMC DV 256 MB + RS MMC DV 1 024 MB
und DCA-510, HHS-550, IMS-700, IFL-600, FCT-700 |
|
Back to top |
|
 |
lion rozumbrada

 Joined: 31 Aug 2004 Posts: 318 Location: Ivančice (u Brna)
1261.00 SMM
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 9:57 am Post subject: |
|
|
jamaica wrote: | ... Já řikám reklamovat,ale nenutit prodejce za každou cenu k vracení peněz!!! ... |
Když se ti telefon vrátí z reklamace s tím, že servis nemá potřebné náhradní díly, tak co ti asi zbývá?  _________________ Alcatel OTE > Sie C25 > MT 50 > M55 > SX1 FW15cz + 1 GB MMC plus Transcend + patche |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
Powered by phpBB © phpBB Group
|